Odmładzanie okolicy oka

W okolicy oka znajduje się wyjątkowo cienka i delikatna skóra, dlatego to miejsce najbardziej narażone jest na wczesne pojawienie się zmarszczek. Seria zabiegów dedykowana skórze o wysokich wymaganiach, pozwala skutecznie zredukować oznaki starzenia się organizmu.

Dla kogo przeznaczony jest ten zabieg?

Zabieg ten zalecany jest osobom, które zaobserwowały u siebie tak zwany efekt zapadania się oka powstały na skutek zmniejszenia objętości i sprężystości dolnej powieki. Podkrążone oczy oraz widoczna dolina łez sprawia wrażenie zmęczonej twarzy i dodaje lat.

Na czym polega zabieg?

Zabieg polega na podskórnym podaniu kwasu hialuronowego za pomocą specjalnej kaniuli w miejscach, które wymagają uzupełnienia widocznych ubytków. Cała procedura trwa około 30–40 minut.

Jaki jest efekt zabiegu i jak długo jest widoczny?

Dzięki temu zabiegowi można z powodzeniem zredukować tak zwane doły lub podkowy pod oczami oraz uzyskać wrażenie wypoczętej twarzy. Efekt widoczny jest natychmiast po zabiegu i utrzymuje się do 12 miesięcy.

Jak należy przygotować się do zabiegu?

Zabieg nie wymaga szczególnych przygotowań ze strony pacjenta. Jak w przypadku każdego zabiegu, zaleca się, aby w pierwszej kolejności udać się na konsultację z lekarzem.

Przeciwwskazania do zabiegu:

– ciąża lub okres karmienia piersią
– choroba autoimmunologiczna
– infekcje skórne i stany zapalne skóry
– choroba nowotworowa

Efekty przed i po zabiegu

Odmładzanie okolicy oka

Cena opisywanego powyżej zabiegu

Nazwa zabiegu
Cena
W zależności od ilości wykorzystanego preparatuod 850 PLN
Wybierz dogodną dla siebie formę kontaktu.